Let op! Per abuis toont onze webshop aan dat orders zondag 13.06 afgehaald kunnen worden.

Dit is niet juist. Onze openingstijden zijn namelijk van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.00u.

Contact Informatie

contact-2

Contact Informatie

Op zoek naar alle contact soorten en vormen van Copyshop de Haan? Lees hier meer over onze mail, chatfunctie en openingstijden.

Onze webshop zal 24/7 te bereiken en geopend zijn.

Onze winkellocatie te Breda is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.00uur.
Door de situatie omtrent corona zijn hier wijzigingen op van toepassing.
Zie hiervoor de volgende post Openingstijden Corona.

Uitzonderingen op onze reguliere winkeltijden zijn de feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag: 1 januari, gesloten
  • Goede Vrijdag, open tot 16.00u
  • Pasen: paasmaandag, gesloten
  • Koningsdag: 27 april, gesloten
  • Bevrijdingsdag: 5 mei, gesloten
  • Hemelvaartsdag, gesloten
  • Pinksteren: pinkstermaandag, gesloten
  • Sinterklaas: 4 december, open tot 16.00u
  • Kerstavond: 24 december, open tot 16.00u
  • Eerste kerstdag: 25 december, gesloten
  • Tweede kerstdag: 26 december, gesloten
  • Oudejaarsdag: 31 december, open tot 16.00u

Momenteel zijn wij met een paar aanpassingen volledig operationeel.
Lees onze laatste berichtgeving hierover via de volgende post Openingstijden Corona.

Ons algemene mailadres is: info@copyshopdehaan.nl

Na ontvangst van je mail of order reageren wij over het algemeen binnen 60 minuten na ontvangst. Soms kan het voorkomen dat bij bijzondere verzoeken of prijsopgaven het langer duurt.

Mails worden beantwoord van maandag tot vrijdag tussen van 09.00 tot 18.00uur.

Soms kan het gebeuren dat wij bij overwerk na 18.00u reageren.

Op onze gehele site kom je overal de chat functie tegen. Deze functie is 24/7 online maar is Live van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 18.00u. Mocht je onverhoopt met een vraag zitten en de chat starten, antwoorden onze collega’s binnen enkele minuten.

Als je ons niet Live aantreft wordt gevraagd om je mailadres achter te laten.

Als je dit doet pakken wij je vraag zo snel mogelijk op zo snel wij weer aanwezig zijn.

Natuurlijk is dat mogelijk tijdens onze openigstijden.

Al kan het wel zijn dat hij of zij niet gelijk uw gesprek kan aannemen. In dit geval raden wij aan om een mail te sturen al dan niet voorzien van een terugbel verzoek.